2/11/2019

دانلود CamScanner 5.9.1.20190131 – اسکنر حرفه ای و قدرتمند اندروید

CamScanner -Phone PDF Creator نام برنامه ای بسیار کاربردی است که به وسیله آن می توانید متن و صفحه مورد نظر را اسکن کرده و به صورت مستقیم آنها را به صورت فایل پی دی اف در آورید.شما می توانید متون مختلفی از قبیل جزوات ، کتاب ، روزنامه ، کارتهای تبلیغاتی و… را به راحتی و در عرض چند ثانیه اسکن کرده و به صورت PDF تبدیل نمایید.ویژگی جالب این نرم افزار تشخیص هوشمند متن ها و حاشیه صفحه است و پس از اسکن به طور ماهرانه ای قسمت های اضافی را برش می دهد و  متن ها را برجسته تر می کند و با تنظیم خودکار روشنایی و رنگ آن ، کیفیت را افزایش می دهد.ما این برنامه را به دانشجویان و دانش آموزان برای اسکن کردن جزوات و کتب و نمونه سولات حتما پیشنهاد می کنیم.برنامه اسکنر متن به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴.۶ از ۵ در گوگل استور است و اندروید سیتی امروز فول ورژن این برنامه را برای دانلود شما دوستان با لینک مستقیم قرار داده است که می توانید آن را به صورت رایگان و در چند ثانیه دانلود نمایید!

ویژگی های برنامه CamScanner -Phone PDF Creator اندروید :

– امکان اسکن متون و صفحات مختلف و همچنین اسکن جزوات ، یادداشت ها ، کارت های ویزیت و… با کیفیت بالا

– تنظیم خودکار روشنایی و رنگ تصاویر اسکن شده و برش تصاویر

– امکان ویرایش تصاویر و اضافه نمودن متن و واترمارک به آن ها

– قابلیت قفل گذاری بر روی اسناد و مرتب سازی آنها بر اساس نام ، تاریخ و…

– قابلیت جستجوی سریع و آسان در اسناد پی دی اف

– دارا بودن تکنولوژی OCR (تبدیل عکس به متن)

– امکان ارسال اسناد اسکن شده و اشتراک گذاری در فضای ابری  و انتقال بین گوشی ها و کامپیوتر

نوشته دانلود CamScanner 5.9.1.20190131 – اسکنر حرفه ای و قدرتمند اندروید اولین بار در دانلود بازی و برنامه اندروید | اندروید سیتی پدیدار شد.



from دانلود بازی و برنامه اندروید | اندروید سیتی http://bit.ly/2EUYGeA



To the latest version and a complete list, please visit List Downloads.
If you do not know how to install APK files (Clone/Not Clone), Please read the tutorial.
Hopefully the article دانلود CamScanner 5.9.1.20190131 – اسکنر حرفه ای و قدرتمند اندروید can provide benefits to you. All right, I'll see you back in a later article.

Thank you for reading the article دانلود CamScanner 5.9.1.20190131 – اسکنر حرفه ای و قدرتمند اندروید with the source link https://trangga-ken.blogspot.com/2019/02/camscanner-59120190131.html. Dont forget to share this article to social media friends with the click of a button you share that I have provided. Thank you for your visit and your appreciation.
Disclaimer: All forms of content and the download link is not entirely sourced from this blog, most of the download link and we quoted material from other websites.

Related Articles

Sites Trangga Ken Blog is not an official site of modder trangga ken. The goal is simply to re-publish of all collections. Special thanks for master modder Trangga Ken, for all collections on facebook group.