2/11/2019

دانلود Lenz 4.1.0 – برنامه لنز، پخش فیلم و سریال در اندروید

Lenz – لنز نام یکی از برنامه های فارسی میباشد که توسط شرکت ایرانسل برای تماشای فیلم و سریال در دستگاههای اندرویدی عرضه و طراحی شده است. اگر از علاقمندان فیلم و سریالهای روز ایرانی و خارجی باشید مسلما برای مشاهده آثار موردعلاقه خود بر روی گوشی و تبلت نیاز به یک چنین برنامه ای خواهید داشت. با نصب لنز میتوانید به آرشیو کامل و جامعی از انواع سریال های تلویزیونی جدید و قدیم دسترسی داشته باشید و آنها را در هر کجا و هر مکان که بخواهید پخش نمایید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نیازی به نشستن در خانه برای تماشای تلویزیون وجود ندارد. لنز خدماتی را ارائه می دهد که از طریق اینترنت و داده های موجود بر روی گوشی خود بتوانید به این سرویس چند رسانه ای سرگرم کننده متصل شوید و در محل کار، در مترو و یا حتی در خیابان، برنامه یا ویدیو مورد علاقه خود را تماشا کنید.

به کمک لنز شبکه های تلویزیونی صدا و سیما از جمله جمله نسیم, آی فیلم ,ورزش را با کیفیت های مختلف مانند HD و معمولی مشاهده کرده و تمام برنامه های پخش شده طی هفت روز گذشته را دنبال نمایید. به کمک گزینه ی ماشین زمان چنانچه یک برنامه ی پخش زنده را از دست داده باشید، آن را از ابتدا تماشا نمایید. همچنین به کمک لنز میتوانید روی فضای ابری یعنی در هر لحظه و هر کجا، به برنامه مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید. وجود انواع دسته بندی در قالب: پرفروش ترین آثار، پربیننده ترین سریالها و یا جدیدترین برنامه های منتشر شده میتوانید به سرعت، فیلم موردنظر خود را یافته و به تماشای آن بنشینید.

ویژگی های برنامه لنز Lenz اندروید :

  • تماشای برنامه ها با کیفیت Full HD
  • امکان ضبط برنامه های در حال پخش بر روی فضای ابری
  • دارای گزینه ماشین زمان برای مشاهده برنامه های پخش زنده
  • سیستم یادآوری برای اطلاع زمان پخش برنامه های مورد علاقه شما
  • مشاهده شبکه های تلویزیونی از جمله نسیم, آی فیلم ,ورزش
  • ضبط برنامه‌ها بر روی فضای ابری : دسترسی به برنامه مورد علاقه خود در هر لحظه و هر کجا
  • دسترسی به آرشیو عظیمی از فیلم ,سریال و انیمیشن های جدید و قدیمی
  • سیستم یادآور برای اطلاع از زمان پخش برنامه های مورد علاقه

نوشته دانلود Lenz 4.1.0 – برنامه لنز، پخش فیلم و سریال در اندروید اولین بار در دانلود بازی و برنامه اندروید | اندروید سیتی پدیدار شد.



from دانلود بازی و برنامه اندروید | اندروید سیتی http://bit.ly/2WV6Md5



To the latest version and a complete list, please visit List Downloads.
If you do not know how to install APK files (Clone/Not Clone), Please read the tutorial.
Hopefully the article دانلود Lenz 4.1.0 – برنامه لنز، پخش فیلم و سریال در اندروید can provide benefits to you. All right, I'll see you back in a later article.

Thank you for reading the article دانلود Lenz 4.1.0 – برنامه لنز، پخش فیلم و سریال در اندروید with the source link https://trangga-ken.blogspot.com/2019/02/lenz-410.html. Dont forget to share this article to social media friends with the click of a button you share that I have provided. Thank you for your visit and your appreciation.
Disclaimer: All forms of content and the download link is not entirely sourced from this blog, most of the download link and we quoted material from other websites.

Related Articles

Sites Trangga Ken Blog is not an official site of modder trangga ken. The goal is simply to re-publish of all collections. Special thanks for master modder Trangga Ken, for all collections on facebook group.